Get in touch!
Vi ønsker, at alle har en Happy Workday. Møder med os er gratis, og der er altid en specialist i nærheden af dig. Send os dine data og vi vil kontakte dig!
Bekræft at du ikke er en robot!
Du skal godkende for at sende!
Jeg giver samtykke til, at Rahmqvist må bruge mine registrerede personoplysninger i overensstemmelse med persondataforordningen (GDPR). Jeg accepterer også Rahmqvists databeskyttelsespolitik
Tak [name], vi kontakter dig snarest.

Quickguide til at få dit produkt til at fungere

 

Mister dit produkt kontakten eller arbejder det on and off? Prøv da at flytte stikket/donglen til en anden USB-port. Gentag, indtil du finder en, hvor produktet fungerer uden afbrydelse.

Virker dit produkt ikke? Kontrollér, at batterierne er korrekt installeret og opladet. Hvis produktet ikke har et aftageligt batteri, skal du sørge for at oplade det regelmæssigt. Hvis produktet har en tænd/sluk-knap, skal du sørge for, at det er tændt.

Fungerer Copy/Paste-tasterne ikke på din Technomouse? Prøv da at skifte fra PC- til Mac-tilstand ved at holde både Copy- og Paste-tasten nede i 3 sekunder, indtil lampen blinker. Højre: Mac-tilstandslampe, venstre: PC-tilstandslampe.

Hvis ingen af ovenstående forslag fungerer eller ikke er relevante for det problem, du oplever, kontakt da vores tekniske support nedenfor.

Reklamation på et teknisk produkt

 

Denne hjemmeside benytter cookies for, at du skal få den bedte oplevelse på vores hjemmeside. Læs mere
Afvis
Godkend cookies